Tallinn-Cork

Nii, alustan siis oma esimese blogilaadse asjaga. Nimelt Haapsalu Kutsehariduskeskus, kus ma õpin loodusturismi giidiks, otsustas mu saata Iirimaale praktikale.

Siit see algab. 27.juuni kolmapäev ärkasin kell 5. Oli vaja veel hulk asju enne äralendu korda ajada. Selleks ajaks, kui ma kell 13 lennujaamas pidin olema, olin ma juba sõitnud maakonna bussiga, trolliga, trammiga, taksoga ja edukalt ka hääletanud, nüüd lennuki kord. Kohver oli ääreni ja suti üle täis aga mahtus kaalu 16,4kg. Sain pojalt kaasa ka läpaka, mille pidin siis teistest asjadest eraldi kaussi panema. Lindilt asju võttes vaatan õudusega, et igas kastis umbes samasugused… võtsin enda asjade kasti ja siis sellelt järgneva arvutiga. Aga miski mu sees ütles, et äkki see pole minu oma. Ei tea ju ka täpselt, olin seda lahtiselt paar korda ainult varem näinud. Tegin siis kaane lahti ja vajutasin käima, tuli ette mingi paadipilt….. eieieiii sihuke vaevalt pojal ees oleks. Vaatan ringi lindil ühtegi ei vedele, keegi otsivalt ka ringi ei vaata…pagan. Eemal näen kahte naist, kellest üks topib arvutit seljakotti. Jooksen nende juurde ja küsin, kas ta on ikka kindel, et see tema arvuti on?! Pakun siis talle enda paadipildiga. Ja nii oligi! Oeh, ei tea kuhu minu oma lennanud oleks.

Lennujaamas sain kokku oma grupikaaslastega. Irene, kellega koos lähen mina Corki ja Ingo ja Eveli lähevad Westporti.

lennujaam

Lend lükati muidugi pool tundi edasi, mis tekitas väikse ärevuse, sest pidime Dublinist edasi Corki bussiga sõitma. Ja buss läks suht kohe peale maandumist. Läbisime passikontrolli ja suundusime pealeminekuks väravasse, kui Eveli avastas, et tal on pilet kadunud. Tuhlas oma taskud, kotid läbi, no pole. Väravas öeldi, et siis tuleb tasuda 20 eurot. No mille eest. Mõtles, et ainuke kuhu pilet jääda võis oli korv lindil, samas avastas Irene, et ta on oma kaasaskantava veepudeli eelmisse istumis kohta jätnud. Udupead hakkasid siis läbi passikontrolli tagasi trügima aga ei lasta ju. Kuna Evelil oli mõjuv põhjus siis tema siiski pääses läbi ja tõigi sealt oma pileti ära, ühe onu pepu alt leidis ka Irene veepudeli ja nalja kui palju. Aga ikka väga veider, kui need töötajad leidsid kastist Eveli pileti, miks nad seda siis läbi mikrofoni ei hõiganud, vaid panid sahtlisse!?

lennukis

Lennukis oli mul istekohaks C ja no muidugi minu needuseks istusid minu kõrvale venelased 1,5-2 aastase lapsega. Mul pole laste vastu midagi aga palun mitte lennukis minu kõrvale. Õnneks ta pool aega magas ja pool vaatas multikaid. Ja kuna laps magas isa süles minu kõrval, siis isa magas jälle minu peal. Lendasime u.3 tundi, maandusime kenasti ja mahtusime aega, et lennujaamast ka üks võileib bussi kaasa osta, sest ees ootas 3,5 tundi sõitu. Kallistasime teisi, nemad läksid rongijaama, et läände sõita ja meie otse lennujaama eest bussiga lõunasse. Nautisime maastikuvaateid ja olimegi Corcis, mis on siis suuruselt teine linn peale Dublinit . Bussijuht oli naljamees ja hõikas kohale jõudes mikrofoni, et kes on parim bussijuht, me jõudsime 20 minutit varem.

Meile pidi vastu tulema Derval, kellele ka Airin(endine Irene,oleme ju nüüd iiris) teatas, et oleme juba kohal. Ise veel arutasime, et huvitav misuke ta välja näeb ja pakkusime igat autot mis tuli valelt poolt ja vale juhiga, sest liiklus ju vasakpoolne. Airin oli väga kindel, et tuleb kena mees ja siis saabus auto, kust hüppas välja koduriietes naljakas naine, kes meid kohe kallistama kukkus….Aga väga sõbralik, abivalmis, viskas nalja, tõstis me kohvrid oma koli ja riiete otsa ja hakkas aga valet pidi mööda linna kihutama, et meile põhi kohad ära näidata ja veel poodi jõuaksime, sest kell oli juba 9 läbi (siin 2 tundi taga) ja siis viis meid koju ja vaatas, kas uksest sisse saame, see oli väga armas.

Kodu on meil väga ok, väike köök, teleka tuba, suure voodiga( ise valisime ühe voodiga, oli tunduvalt soodsam) magamistuba. Asub kesklinnas, bussijaam, rongijaam ka lähedal. Super, väga rahul, nosisime veits ja kobisime magama.